Söndag 8 november 2009

Söndag, hoppträning och Krunegård.

Fick helt plötsligt pippi på Markus Krunegård igår... Vad fan kom det ifrån?  Visst han är bra, men inte så bra? Äh, jag vetifan.

Söndag idag... sov till kvart över nio vilket inte hänt på sjuukt länge. Det var riktigt skönt och jag fick faktiskt inte panik när jag såg vad klockan var när jag vaknade. Idag är det ingen stress alls. Det blir snart stallet, fixa mat och mocka, sen rida Skutt. Inga vidare planer. Han har varit kanonfin dem senaste dagarna så skulle tippa på en tur i skogen! Kl 15 är det hoppträning för Björn. :) Pepppepp. Det var ca fyra veckor sedan, om inte mer, för Strass del. :)



Puss&adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0