Måndag 9 november 2009

Gårdagens hoppträning.

Ja, hoppträningen igår var inte fantastisk, tyvärr. Jag var jättepepp men så bara gick det inte. Har kommit till ett skit trist backa-läge så inget blir riktigt bra. Käns jävligt motigt men jag är inte så lätt deprimerad. Slutade med att Björn fick fortsätta , jag gav upp helt enkelt. och jag hatar mig själv när det är så! För Bjön gick det bra och det är jag glad för. Hoppade upp igen och tog två språng på henne och det med en helt annan känsla tack och lov. Jag vill hitta den känslan som jag hade på Rappesta i juni, var är den?! :( Det är bara och fortsätta träna, helk enkelt. Det går bättre nästa gång :)



Nu ska jag åka till jobbet och i em ska jag åka till Avantia och köpa en vinterjacka i hopp om att bli en bättre ryttare ;) .. skämtosido!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0