Lördag 14 november 2009

Blöt & kall.

Inget väder att hurra för idag. Skippade hoppningen som var planerad idag, vi kör imorgon istället. Det var inte nice väder. Red istället ut på båda hästarna. Klarade mig ifrån regnet med Skutt men 5 min efter att jag gett mig iväg med Strass började det ösregna. Lagom roligt... men när man redan var dygnsur kunde jag ju lika väl fortsätta ridturen. Hon skötte sig faktskt riktigt bra. Skutt med för den delen. Taggar iställer för att hoppa imorgon! Hoppas på väder och på en pigg o glad Strass :) När jag ridit klart fick mina stå kvar inne. Inget kul att stå utei geggan och pissregnet. Lite halm att pilla med och torra täcken var troligtvis bättre!

 

Igår fredag, såå skönt. Trivs otroligt bra på mitt jobb men åh så skönt det är när det blir fredag och helg. Idol som vanigt på fredagkvällen. Vilket omväxlande liv jag har. Calle och Mariette sjöng duett vilket var sjukt bra. Hade förträngt den låten, var ju min favvo en gång i tiden! Plus i kanten. Delar med mig av den...




Tänkte ta mig ett litet bad nu för att värma upp mig igen efter regnet. Lyssna på lite musik ifrån mp3n och bara slappna av lite :) Kl 18 är det födelsedagskalas.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ameen visst äre e sjukligt bra låt!! Hade oxå typ glömt den. Mmmm<3

2009-11-15 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0