Fredag 13 november 2009

Otursdag?

Neeej, jag tror inte på sånt trams... längre. Hittils har ju dagen gått bra!

Jag har blivit otroligt seg på mornarna. Inte för att jag är trött utan bara seg. Sitter och inte gör något alldeles för länge. Som nu tillexempel. Ska åka till jobbet om 25 minuter och det enda jag har hunnit med är duscha och äta frukost. Det betyder att jag har kvar att föna håret, fixa håret, makeup, klä på mig och packa ner mina ridkläder.  Har ju varit vaken sedan sju så jag förstår egentligen inte problemet. 40 min i stallet på morgonen visserligen men jösses. Inte heller har jag bestämt vad jag ska ha på mig. Stora problem.

Annars himla skönt att det är fredag tycker jag. Få sova lite imorgon och på söndag, få vara länge istallet och ändå komma hem innan kl 21 och inte stessa alls. Lite planer för helgen. Hoppning imorgon, hoppas på bättre känsla än sist. Även lite födelsedagsfirande hos farbror imorgon. Söndag är friiii :)


Nej för i helvete, säääääääätt fart!

Puss&hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0