Torsdag 21 maj 2009

Ledig idag.

Så himla skönt att vara ledig idag... och imorgon med för den delen faktistk. Har verkligen varit en slappardag hittils. Emil haer sovit hos mig :) Vaknade vid 8 men låg kvar i sängen till halv 10, då frukost sen gick jag o la mig i sängen igen och tittade på TV, men det var inget bra så jag somnade, vaknade vid halv 12 igen. Haha. Så ikväll lär jag inte kunna somna.

Emil & Jag hittade en riktigt fin lägenhet så vi mailade ägaren efter fler bilder. Blir lite pirrigt i magen måste jag säga. Fast vi har ju inte direkt bestämt att vi ska flytta. Men kommer det upp något fint så finns ju möjligheten. Efter 3 år ihop och nu båda jobb och är vuxna är det ju inte så kul att åka mellan hemmen lixom. Denna skulle iaf bli prefekt :) men ingenting jag tar ut i förskott direkt.

Dags att åka till dem små pollarna nu :) kvällsfodring så det blir en låååång härligt dag i det mysiga vädret :)
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0