Torsdag 14 maj 2009

Skönhetssömn.

Har varit vaken i lite mindre än en timma nu, vaknade av mig själv, utvilad. Har verkligen sovit riktigt bra inatt måste jag säga. Skönt! Drömde att jag köpte en såndär fin fläta som man kan ha i håret, men när jag skulle betala den med kort så var man tvungen att ha nycklar med sig så jag kunde inte betala, böh! Sen kom en av mammas vänninor förbi och hon kunde betala den åt mig, det var ju för väl. Sen drömde jag även att två killar ifrån min klass förstörde min bil... det märkte jag när jag sen skulle köra Malin Mårtensson till akuten för att hon hade fött barn i stallet?! Ja... jag säger inget mer;)

Hopptränade igår och Strass var som vanligt jätteduktig. Hade ett annat tryck i galoppen idag, vilket gjorde det mycket lättare. Min svaghet är att rida på fristående hinder med långa transportsträckor. ... Det går bara inte! Jag blir så irriterad på mig själv, jag vet pracis hur jag ska rida men ändå blir det bara blahaj. Det är så tråkigt, eftersom att det alltid är mitt fel när det går dåligt och jag vill inte förstöra för Strass. Stackars Strassan. Det gäller väl bara att träna antar jag. Linda stod på marken igår och fotograferade en hel del. Blev många fina bilder, så väntar på att få dem, så ska ni få se dem oxå. :) 

Ska fortsätta fixa mig nu och åka till praktiken.
Ha en mucho bra dag! 
Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0