tisdag 26 maj 2009

Tidig morgon.

Ligger i sängen nu med datorn i knäet. Väldigt  skönt att denna börjat fungera igen så man kan ligga i sängen såhär tidigt på morgonen :) Emil har typ precis åkt till jobbet ochjag börjar inte fören elva. Ska hinna fixa lite saker innan det så ska inte ligga här heeeela morgonen iaf.

Annars idag så har jag väl min sista skoldag någonsin. Tror inte att resterande dagar innan avslutningen vlir så allvarliga. Idag har jag  en psykologi redovisning och en lite halvflamsig svenskaredovisning :P Sen äre slut. Är ju ledig ons-fre så efter idag är det helg. Imorgon ska jag på stan med Malin, Karin och Vickan. Vi ska förstöra pengar :) Jag skabara köpa en ny foundation... o något annat fint om jag hittar det förstås! Hihi. Sen ska vi käka på chicken kebeb, det längtar jag till. :)

Stallet sen. Ska rida Strass på banan hade jag tänkt, får hoppas det går braoch att hon har en bra dag. Förresten på tävlingen i söndags så kom det fram en äldre dam till mig ochfrågade om det var jag som red Strass. Hon förklarade att honhjälpt Annette för ett par år sedan oc gillade Strass mycket. Hon tyckte att det var jättekul att se henne och att hon blivit hopphäst, eftersom att det ärdet hon gillar :) Det var kul!

Nu ska jag kanske lägga mig och blunda lite, alternativt gå upp och duscha :p
Puss&Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0