Söndag 31 maj 2009

Månadens sista dag.

Har inte skrivit på ett tag, förlåt för det... om ni saknat det vill säga ;)
Det känns som om jag gjirt massor sen jag skrev sist. Massor verkligen. Har så mycket ledig tid och gör så mycket så jag vet inte var all tid tar vägen ens.
Varit och färgat+ klippt håret i veckan, nästan bestämt en balfrisyr. Varit på NHIS och blivit lite röd/brun bränd. Tävlat på NFK med en duktig Strass. Avklarat det allra sista i skolan i form av psykologi redovisning samt åkt  och lämnat Skutt på "semester" över sommaren. Saknar honom redan och det är såååå tomt i stallet
Nu är det söndag kväll, siste maj. Juni imorgon och vädret kunde inte vara bättre. Dock ska det visst vara mulet + lite regn på fredag. Då är det bal så det gillar vi inte.

Ska straxt krypa till kojs. Ha det bra
Puss


Kommentarer
Postat av: karin

japp den tror jag skulle passa dig kalasbra :D

2009-06-01 @ 15:51:51
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: karin

hahah jahaaa ^^

2009-06-01 @ 16:09:06
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0