Måndag 5 maj 2009

Regnit värre!

Frågan är nu om jag ska köra ut till stallet innan jag åker till skolan för att lägga på pollehästarna ett varsit regntäcke eller om det blir uppehåll resten av dagen?! Det är så jävla svårt. Bäst vore väl det iof... det får nog bli så. Inge bra om dem blir kalla o blöta om ryggen ju :(

I helgen som gått har jag hästat väldigt mycket. Större tiden spenderades i stallet. Men jag har även varit och shoppat lite med mamsi och haft lite ångest över att jag inte hittar några fina skor ;D I- landsproblem! Skutts ägare var ute och hälsade på och fick beröm för att han såg så välmående ut :) Det känns roligt. Vill ju göra allt för att han ska må bra liksom :) Sen diskuterade vi hur vi ska gå vidare med Skutt nu, med tanke på skadan. Vi hade några olika val och jag hoppas att sommaren ska bli så himla bra för Skutt som möjligt, det är det som det hänger på i slutändan för mig iallafall.

Nu ska jag ta o fixa mig det sista här sen åka till stallet sen till skolan :)
PussoKram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har läst igenom hela din blogg nu. Jättefina hästar har du! Du verkar ta hand om dom så himla bra, mer hästfolk borde va som du. Keep up the god work!

2009-05-06 @ 21:40:07
URL: http://showjumpiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0