Fredag 8 maj 2009

Restaurang ikväll

Idag har jag som vanligt varit på praktiken och i stallet.
Det har gått bra idag, på praktiken fick jag en uppgift att göra en illustration av Beatles "Abbey Road"... det skivomslaget alltså... inte lätt kan jag lova! Mycket pill och små grejer. Är inte klar än men vi får väl se resultatet. Lunchen vaar iallafall dagens höjspunkt. Kycklingspett på världens bar. Mangoraya röran är guds gåva till männskligheten kan jag tro. Åååååh vad den är god! 
Senare for jag till stallet. Eller innan förresten åkte jag till en frisör och köpte en hårförlängning :D Så nu blir jag snygg till studenten och kryssningen Kul kul.
SEN åkte jag till stallet! Strass blev tömkörd och var jääääääättefin! Ibland blir jag förvånad över vilken fin häst jag köpt. Inser nog inte det alla gånger. Men hon är toppen!
Skutt fick gå i min egengjorda gräsfålla under tiden och mumsa gräs. Planen var att efter att jag blivit klar med Strass gå ut med Skutt i 5 min som vanligt, men när jag var klar med henne, borstad och fixad, så hade det börjat ösregna, verkligen. Så istället fick han lite extra ryckt samt lite massage :) Slappnade av och läppen hängde nästan nere i golvet sötnosen.
Nu väntar jag på att pappsen ska komma och hämta mig. Han ville bjuda mig på restaurang idag och det tackar man ju inte nej till :D
Ha en trevlig kväll.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0