Fredag 15 maj 2009

Äntligen fredag.

Tidig morgon. Emil har sovit hos mig och har nyss åkt till jobbet. Finns ingen mening med att somna om nu igen... så det gör jag inte helt enkelt.
Idag då; praktiken till o börja med. Kan hoppas på att få sluta lite tidigare för jag har massor att göra. Lunch på världens bar, sista gången för det blir inga mer praktikfredagar. Sen skulle jag vilja hinna ner på stan, köpa en ny väska eller något. Efter det till stallet. Ta hand om dem små hästapollarna. Sen ska vi bygga bana och snygga till lite runt stallen inför helgens träningstävlingar. Sen ska jag hinna göra Strass lite fin för hon ska tävla imorgon för första gången i sitt liv :) får väl se hur det går. Efter det hem och baka en kladdkaka samt packa inför kryssningen imorgon. Tror det var allt... men det kommer säkert något mer. Så som sagt, hoppas jag får gå lite tidigare :)



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: m

superfin häst!=)

2009-05-19 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0