Torsdag 25 juni 2009

Förlåååååt.

Jag är helt urusel på att uppdatera nu men jag känner att jag inte orkar riktigt, har ingen skrivklåda... men jag gör det nu för att ni ska veta att jag lever :)
Jag har ju då börjat jobba på Carlsbecker för 1 ½ vecka sedan och det fungerar bra. Mycket att göra just nu men snart blir det nog lite lugnare igen.

Strass var och tävlade i helgen och var riktigt duktig. 0+0 i första, precis utanför plac och 0+3 i andra, 7e placering. Anledningen till att jag fick tidsfel i omh var för att dem höjde den 10 cm så det blev 1m. Jag tog det bara lite för lugnt, helt enkelt. Strass rev inte en bom på hela dagen och var så fokuserad och duktig att jag nästan var mållös. Riktigt fin alltså.
Nu har hon ffått sommarlov och går på bete. Rider just nu bara lite lugna turer i skogen och planerar att hon ska få vila helt en vecka innan vi sätter igång igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0