Tisdag 9 juni 2009

Studenveckan rullar på.

Då var studentveckan inne på sin 7 dag och jag har så roligt som man bara kan ha. Njuter verkligen av denna sista tid :) Det är tillåtet att vara bakis en hel dag om man så vill, för vi tar studenten. Tack och lov har jag mått förvånansvärt bra dagen efter. Dessa två resterande dagar, innan utspringet på torsdag, blir lugna och nyktra för min del.
Nu sitter jag hemma och har vräkt i mig lite chips och dip samt tittat på film. Skönt att vila lite, man känner sig ändå liiite sliten efter att ha varit ute varje dag sen i onsdags.
Uppdaterar inte mer nu, gör en ordentlig uppdatering på fredag när allt är över. Bjuder på några bilder dock  ifrån dem gånga dagarna.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till studenten :)

2009-06-13 @ 00:41:12
Postat av: bella

Tack tack :)

2009-06-13 @ 22:31:00
URL: http://asterix.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHA,,massa härliga bilder,,,gu vilken vecka du haft!

Underbart,,det där bär du med dig hela livet,,ja fick en känsla att dra mig tillbaka till min student när jag såg alla bilder,,men främst när vi var å tittade på dig i torsdags,,tiden går undan,,lääääänge sen jag stog där!



Njut nu av att ha jobb å vara FRI å göra vad du vill =)



MASSA KRAMAR FRÅN DIN SVÄGERSKA ;)

2009-06-13 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0