Lördag 13 juni 2009

Studentveckan är över...

...och jag är inte längre studerande utan anställd som fotograf/bildredigerare på ateljé Carlsbecker. Käns overkligt måste jag säga. Nästa gång någon frågar vad man gör så svarar man inte längre; "Jag går i trean på gymnasiet." Konstigt.
Hur som helst så hade jag en riktigt bra studentvecka med massa skoj ihop med klassen(iallafall halva, resten svek). Mycket skräpmat och sena nätter, eller tidiga mornar... beror på hur man ser det. Ändå tror jag inte det kunde varit bättre, förutom vädret.
Utspringet i torsdags var en höjdare! Äntligen var det min tur. Åkte flak ihop med klassen vilket var riktigt kul! Hämtades sen i en Corvette Stingray från 80-talet. Döcool! Väl hemma blev det god mat och lite presenter. Fick bl.a mina efterlängtade Tretorn stövlar ♥ av Emil och en kavaj av pappa, lite smycken, flytta-hemifrån-saker och en fin Kosta Boda skål samt spabehandling. En minst sagt riktigt bra skörd må jag säga! Tack åter igen alla som gjorde min dag så perfekt och värd att minnas och tack för alla fina grattis sms.

/Bella






Kommentarer
Postat av: Erika

GRATTIS åter igen till studenten Bella..!!!



Du var så fin på din dag å det var toppen att komma å se på dig..

Hoppas smycket blev bra sen :-)



Många många kramar från alla oss å ALL LYCKA I VÄRLDEN TILL DIG!

2009-06-13 @ 22:36:21
Postat av: Carina Pihl

Ett stort GRATTIS från oss! Hade tänkt följa med Erika o gratta men fick tillbringa em på sjukhuset istället hos min pappa! Stort Grattis till jobbet oxå, det är du värd! Kram från Fam Pihl.

2009-06-16 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0