Torsdag 8 juli 2009

Vädret!

Den här veckans otroliga väder har verkligen sabbat för mig. Förra veckan så började jag att gå ut och gå innan frukost, ungefär en halvtimma - 40 min. Väldigt skönt och nyttigt då jag själv tycker att jag lagt på mig lite väl mycket kring magen det senaste. Iallafall så skulle ju vardagen komma igång igen ï måndags efter min lilla "semester" och vad gör det då, om inte spöregnar?! Där går faktiskt gränsen! Jag tänker inte gå ut och gå i regnet. Krasst, men nej tack!. Idag är det torsdag och det regnar fortfarande... Jag blir lite sur. Eller ganska mycket sur. Så sjukt tråkigt. Jag var faktiskt väldigt på över att gå ut och gå på morgonen innan jobb och så blir det såhär. Nästa vecka kommer det inte att bli något heller, då är det ju Falsterbo. Gå gör jag väl mycket då kanske men inte 40 min på morgonen iallafall.
Nåväl, det är väl inte hela världen, värre saker har ju hänt. Men det är iallafall trist.

Puss och Kram hela da'n

Kommentarer
Postat av: Viktoria

vadå jag trodde vi skulle gå 2 timmar morgonprommis varje dag i falsterbo? :O tssss..hih.

2009-07-09 @ 12:18:51
URL: http://soniaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0