Torsdag

I går kväll ville jag bara ha en laptop som jag kunde starta och skriva massor i bloggen när jag gått och lagt mig. Jag fick en liten crush.
Efter att jag sett att Linnea oxå tänkt göra en Coldplay tato på handleden blev jag sjukt mycket mer sugen än vad jag var innan... Rätt häftigt att vi båda tänkt samma. :) Det tål iaf och tänkas på, Igår när jag låg och funderade fick jag djärilar i magen, iih :) Undra hur ont det gör egentligen på en skala 1-5. Ööööh?!

Igår testade jag att rida Strass på vanligt skarpare hack, som fungerade låååångt över förväntan. I början fattade hon nog inte riktigt, vågade inte gå fram ordentligt men sen fungerade det heeelt över förväntan. Bra o veta för då kan man rida ut på det dem gånger man inte tänker göra något avancerat :)
Troligtvis lite hoppning i helgen om nu ridbanan inte fryser. Helene ska komma nästa helg =) så nu ska vi äntligen börja komma igång på riktigt.

Nu måste jag gå och blåsa håret ;D
Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: tess

haha enligt frida gör det itne ont :P

2009-01-22 @ 11:22:53
Postat av: Malin

jag har ju tatuerat handleden o det gör faktiskt inte så ont ! det svider lite bara så jag skulle säga att det är en 2a, det är inte skönt men absolut inte HEMSKT. ibland sticker det till lite extra o då är det väl en 3a en halv sekund typ =) !

2009-01-24 @ 11:03:50
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker allt du ska skaffa en laptop så vi får lite mer updates här ;) hihi pussen! <3

2009-01-25 @ 16:38:07
URL: http://soniaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0