Torsdag

Klockan är halv elva och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med min dag idag. Eller självklart ska jag till stallet så småningom och ikväll till Vickan, men sen? Nja... jag vet inte ritkigt alls. Måste ner till pappas jobb och hämta bilden och jag orkar inte det!! Det snöar ju, kaos nästan. Vem vill ut och vandra då? Inte jag iallafall.

Var nere på min första praktikplats igår och sa hej och pratade lite allmänt. Kommer gå från 10 - 17 varje dag. Värdelöst, jag som är morgonpigg + har hästarna på em att ta hand om. Troligtvis kommer det väl bli så att jag åker ut på morgonen, mockar och fixar mat och åker tillbaka på em och rider. Gör mig ingenting för jag gillar ju att vara i stallet :D Men lite kämpigt kommer det bli, det måste jag erkänna. Bara hoppas att Malena kan ta Skutt en till dag :) Praktiken är ju trots allt bara 3 dgr i veckan. Himla trevliga var dem iallafall och det är ju tur det :D

Dags att ringa och fjäska för pappa så han kan komma och hämta mig hemma så jag kan köra ner honom till jobbet igen! Jag vägrar gå idag!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jenny Bergström

Ja jag säger då det.....ungdomen idag klarar ju inte av någonting :-) värre var det på min tid......kram

2009-01-09 @ 08:28:16
Postat av: Anonym

vart kommer du ha pratik ? :)

2009-01-11 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0