Onsdag kväll

Sitter hemma, ganska belåten efter en helt okej godkänd dag. Var i morse lite nervös inför praktiken, fast det behövde jag inte alls vara. Det var roligt och dem var riktigt trevliga. Dagen gick jättefort! Fick idag redigera och beskära bilder, skicka bröllopsannonser till olika tidningar samt göra ett bröllopsalbum. :) Riktigt roligt. Verkar verkligen som att dem litar på sina elever.

Sedan blev det stallet. Strassan var pigg och låtsades vara rädd för allt, red ut i nästan en timma. Hon slapponade av efter ett tag och börjar bli riktigt riktigt fin i galoppen nu. Orkar bära sig samlad samt lite vid ökningar. Tummen upp! På söndag blir det hoppning, tjooho. Någon som vill vara fotograf?
Malena hade Skutt idag, men imorgon ska jag ta en ridtur med honom, myskillen. Det kommer en tjej på lördag och provar honom och en på söndag, hoppas på att det är några bra. Har iallafall varit väldigt noggrann med att dem måste ha mycket tid för att Skutt kräver det. Så det hoppas jag att dem har :)

Puss och kram hela da´n
/Bella

Kommentarer
Postat av: tess

hihi jag kan fota om du har lust att fota mig lite? jag hjälper dig att höja och sänka också (A)

2009-01-14 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0