Måndag morgon

Idag så var det måndag igen och första dagen i skolan, sista terminen börjar!!! Har varit vaken sedan 04.45 ca. Lika bra ;) Nu är mamma i duschen men så fort hon är klart ska jag bege mig in där. Känns inte så hemskt att gå till skolan idag, har ju haft ett bra lov och bara slappat i stort sett så jag är utvilad :) Det kommer gå fort, snart står jag i min vita mössa och ska ta STUDENTEN! Det känns overkligt. Tiden har gått så sjukt fort. Troligtvis kommer det bli så att jag söker direkt efter sommaren för att komma in på lärarprogrammet på Linköpings Universitet. Antignen förskolelärare, eller gymnasielärare. Tål att tänkas på! Men jag tror att det blir bra!

Det var några som frågat var jag ska ha praktik... Det är på Ateljé Carlsbecker, ligger på skolgatan. Så nu vet ni det!
Tror det kommer fungera bra trots den usla tiden :p Blir stallet på morgonen vissa dagar för att fixa mat och mocka osv =)
Nu är mammi klar i duschen, min tur!
Ta hand om er.
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0