Måndag kväll

Sitter nu här som vanligt varje kväll... Skolan, stallet sen var dagen slut.
Kom ut till stallet och blev positivt överraskad, Tess den snäll-apan hade mockat mina två boxar så jag fick ännu mer tid med pollarna, underbart!
Blev en lugn dag för dem båda, Strass gick hårt igår och hade dessutom fått ett nytt sår (!!!) och Skutt gick inte så hårt igår, fast han är ju nästan lite penisionär. Börjat rida honom på hack nu och fungerar riktigt bra, tyckte att han blivit lite hård i munnen så det blir snart ett tandläkar besök för gamelmannen, tills dess- hack!
Mindre bra är att jag blivit av med min medryttare, hon hade inte tid längre och det viktigaste för mig är att den som tar hand om Skutt ger honom tid dem dagar jag inte kan det och hon ansåg att hon inte kunde det, så jag tyvärr. Satt ut ny annons nu så hoppas på många SERIÖSA svar. Men det känns lite jobbigt att behöva hitta en ny igen.

Ta hand om er , PUSS

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja, bella är störst bäst och vackrast ;) mihih!

2009-01-13 @ 09:43:40
URL: http://soniaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0