Måndag igeen

Ja då var det måndag ännu en gång. Jag ska straxt hoppa in i duschen, har redan varit vaken sen kvart i 6 ungefär så att jag är pigg nu :) Skönt att gå upp tidigt :D
 Idag blir det skolan, sen stallet som vanligt. Strass har tappat en baksko, tömkörde henne igår och hon verkade inte speciellt öm men det blir o ta det lite lugn för henne så inte hoven går sönder. Hon blir omskodd på onsdag tack o lov. I helgen är det hoppning som gäller om inget annat kommer ivägen som det gjort de två senaste helgerna :/ Men nu hoppas vi på att det blir av! :)  
 
I helgen som gått har jag egentligen inte gjort något speciellt. Latat mig för det mesta. Massa timmar i stallet förstås men utöver det har det bara varit lugnt. Emil har varit här med, såklart ♥ .

Dags för dusch o skolan 10 över 8
Puss och KRam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0