Onsdag

Igår var det typ världens segaste dag. Jag sov hos Emil, gick upp med honom vid halv 6 för att sedan åka till stallet och morgonfodra + släppa ut pollarna. Sen fixade jag i stallet osv som vanligt. Var hemma vid 10 och hade ingenting att göra på hela dagen. Eller visst, jag skulle kunna ha fixat något att göra men det orkade jag inte. La mig i sängen och tittade på film. Somnade förstås. Vaknade nån timma senare och då var filmen slut! Så då somnade jag om ett litet tag till.
Sedan satte jag mig vid datan igen, i typ 4 timmar. Dö-tid verkligen, Hatar att inte göra något, det känns värdelöst! Känner mig så lat då. Gjorde ett försök att göra om bloggen, men det blev inget bra och nu har jag ingen lust att fortsätta. haha.
Bestämde mig för att åka till stallet igen, så det gjorde jag. Var där i nån timma ca o myste lite till med hästarna. Dem måste vara bortskämda. Borstas ibland 3 gånger om dagen :)
Efter detta ringde Emil, så han kom hit. Då blev inte dagen så ovärd längre! Sen somnade han förstås som en stock medans jag var himla pigg och kunde inte somna. Tittade på någon dokumentär på 5an om personer som födde barn hemma, istället för på sjukhuset eller med en barnmorska. Jag förstod inte riktigt varför, verkar ju dumt. Men iaf. Sen somnade jag!

Idag ska jag snart ner på stan och fika med Malin & Vickan. Efter det blir det stallet :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0