Måndag

Igår kom vi äntligen iväg o tränade. Åkte bort till ridhuset, körde transport för första gången själv :D Det gick bra men jag varrädd att jag skulle trasha min stackars Strass =) Men hon var snäll o jag var duktig.
Träningen gick med bra förutom att hon 'är ganska koig nu när hon brunstar. Vill inte gå fram ordentligt o tjurade lite. Men sen när de kom till hoppnigen gick det framåt- lyssnade bra och hoppar som om hindrena vore jättehöööga :D Lite markkänning för min del med, när Strass blev arg på Helene :) Lite mör idag, men ingen fara med mig öht :) Det var kul o få hoppa lite. Nu ska det fan bli KONTINUERLIGT!!!
VRF har träningstävling den 15 mars, så det satsar vi på =) 80 o 90 eller ngt sånt: för o se hur hon reagerar på tävling:)

Ska f.ö. åka till veterinären för o titta upp snedheten i Strassans rygg innan det går för långt o blir förslitning nån annan stans, lika bra!

Skutt är oxå lite ofräch :( Plutte unge. Men än är han glad :D

Puss & Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: tess

hon har fått skav på ryggen såg jag stackarna =(

2009-02-09 @ 14:28:47
Postat av: Anonym

Jag vet, dumma sadel :(

2009-02-10 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0