Tisdag 22 december 2009

-16 grader.

Mamma väckte mig i morse, kvart i sju som jag bad henne om. Hon säger glatt "-16 grader ute idag, du får klä på dig ordentligt när du åker till stallet nu". Jag har egentligen ingenting emot kyla, men när hon sa så och jag låg nergosad under två varma duntäcken och men en stor hög kuddar kändes det lite sådär. Jag låg kvar i sängen ett tag och sträckte ut ena benet efter det andra för att vänja mig lite vid det kalla, även om det egentligen inte var vidare kallt i mitt rum. Klädde på mig ordentligt. Två par byxor, tre lager tröjor, mössa, sockar och vantar. Struntade i att skrapa bort isen som var på bilen, jag såg ganska bra iallafall :)

Bytte täcken på mina hästar, glad att jag köpte ett 400 gram igår. Så nu har Skutt ett 440 och Strass ett 400g på sig. Det borde dem inte frysa med, tycker jag inte. Dessutom är det halvhals på bådas :) Jag älskar tjocka och gosiga täcken!

Har just precis duschat och ska fixa lite hår, hitta något att ha på mig idag och sedan lite makeup oxå. Sen blir det jobbet. Ska fixa bilderna som jag tog i helgen med förresten, om jag hittar mitt usb så jag kan ta med dem därifrån!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahah va nää min katt är inte störd:O ^^ eller lite kanske...

2009-12-22 @ 11:20:06
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0