Tisdag 1 december 2009

Då var det december, igen.

1 december idag, närmar sig julen och jag har ingen julkänsla alls! Skittråkigt. Julen är inte densamma som den var när man var liten. Visserligen har man ett annat perspektiv på den nu, men när man var "liten" var det ju snö! Då var dessutom mamma och pappa fortfarande gifta och hela familjen var samlad. Morfar levde. Farfar levde. Ja, det var komplett så att säga. Jag ska inte klaga på det jag har nu, det hade inte kunnat bli bättre än vad det är. Men ändock!

 

Jag önskar att det kunde sluta regna nån gång, sluta vara grått och trist! Det är så otroligt oinspirerande så det inte är klokt. Allt i stallet är blött och lerigt, hagarna förjävliga och hästarna med. Såååå tråkigt. Nej, lite minusgrader och snö tack :) Ljusare, finare och myyycket mysigare.

 

Jag låter jävligt depp, men det är jag  faktistk inte :)

Nu ska jag åka till jobbet, puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Jossa

Deom säger att det kommer snö imorn. Kanke du får som du vill då, haha

2009-12-01 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0