Söndag 20 december 2009

På rätt väg.

En bit påvägen med desigen. Ny header ska det förstås bli osv. Möjligen att jag byter bort det rosa mot en annan färg ;)

Ska strax åka till stallet och ta hand om mina små bästa. Sov hos Emil i natt, så kom därifrån för ett tag sedan. Var även och fixade sista julklapparna innan jag åkte hem. Köpte en kjol till mig oxå, till juldagen tänkte jag. På tisdag kommer Malin hem, på onsag ska vi luncha och sen gå o shoppa lite mer. Jag måste hitta en överdel till det... tror inte jag har något redan som passar. Men vad gör väl Det, kul att handla kläder :D

Hade med mig kameran till stallet igår. En av jobbets kameror. Dessvärre fungerade det inte att lägga in bilderna så jag får försöka göra det på jobbet på måndag om jag hinner.

Ombyte och stall nu. Jag behöver nog inte ha lika mkt kläder på mig idag som jag hade igår. Då var det ju -13. Idag bara -4.
puss o kráam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0