Onsdag 30 december 2009

Ledig.

Idag fick jag ledigt, så nu är det lite långledigt fram tills på måndag. 5 dagar, det känns skönt. Egentligen inte för att jag behövde, jobbet är så bra. Men ändå. Lite tid över till att göra typ ingenting. Bara vara istallet och fixa och dona. Det är livskvalitet för mig.


Idag tänker jag göra lite iallafall... ska åka ner till stan en sväng, eller inte stan, men Ingelsta. Bara titta runt lite, sedan åka till avantia. Byta KL tröjan jag fick av pappa som var förstor, tror jag. Har inte provat den än men ska göra det innan jag åker, förstås. Kanske köpa något mer för presentkortet jag har där. Annars har jag köpstopp denna månad, handlat såååå mkt sen jag fick lönen den 23:e. Inga julklappar, för dem var jag ju klar med.. men en massa till mig. Nya skor, nya stölvar, en kjol ( lite på presentkort visserligen) en kavaj och lite fint till naglarna. Det får räcka nu :) Har faktiskt lagt undan 3000 oxå, så någon vidare ångest har jag inte. Skönt att ibland kunna unna sig lite, det behövdes lite nytt i garderoben. och inte heller glömma ett nytt vintertäcke till Strass

Nyår, faktiskt inte något planerat än! Ut och äta med Emil, sedan ska han till vänner i Finspång och jag åker till vänner här. Det blir nog bra med det vad det lider (: Outfit nästan 100 bestämd och lite saft med!

Kan vara så att  detta blir sista inlägget för iår. Vem vet, möjligen att jag skriver igen. Annars då; Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0