Lördag 12 december 2009

Makeover?

Jag måste kanske medge att en lite makeover här inte skulle skada, egentligen. Dessvärre finns ingen tid för det så det får nog vänta ett litet tag till. Vi får väl se :)

Igår var jag på julbord med stallet hos vår dressyrtränare, Lisbeth. Kanonmysigt och väldigt gott. Allt hemlagat, inget halvfabrikat där inte (förutom typ sillen, men jag äter ju iallafall inte sill) Vi satt och bubbla och pratade i över 3 timmar innan vi alla åkte hemåt igen. Är, utan tvekan, ett kanonstall jag står i. Vet inte många privatstall som har den sammanhållning som vi har. och då är det inte en liten del utav stallet utan alla, hästägare som hästskötare. Jag trivs, för att uttrycka mig milt. I sommar har jag stått där i 7 år. Tiden går otroligt fort.

För att kanske återkomma till dagen så ska jag snart åka till stallet och t a hand om mina tvä bästa hästar. Både igår och i förrgår var jag världens sämsta ägare. Slutar jobbet kl 5 och sedan julbord 18.30 resp. 19.00 båda dagarna = inte mycket tid för dem. Fixade iallafall någon som tog hand om dem o motionerade dem åt mig. Men jag kände mig dålig! Hoppas dem är glada över att se mig idag :) Tänkte för övrigt att jag skulle julpynta lite idag i stallet. Sätta upp lite granris, glitter och lite kulor. Kan fota och lägga upp sen om ni vill :)

Nu ska jag faktiskt byta om och bege mig till stallet för att hinna med allt utan en massa stess. Ikväll är det julbord igen fast med släkten denna gång. Nog för att julbord är gott, men 4 dagar i rad? Jag vet inte.  Men man får äta lite och prata mycket! hihi

Puss och kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0