15 december 2009

Tiden gååår.

Idagär det exakt ett år sedan jag tog mitt körkort. Minns hur glad jag var och hur jag verkligen trodde att jag hade kuggat när jag var klar och parkerat bilen.  Uppskrivningen var den 8 december, jag  fick 56 rätt vill jag minnas. Klarade båda proven på första,oerhört skönt. Hu så himla bortskämd man blir med körkort och fy fan vad tiden går fort. Snart 2010, fyller 20. Var har alla år tagit vägen? snart redo för graven. Helt enket.

Idag har det kommit massor av snööö :) Den är såååååå hjärtligt välkommen faktiskt. Har dock inga snösulor på hästarna, förutom Skutt´s fram med speciallbeslagen. De får lite "ofrivillig" vila just nu.  Men mycket mys och promenader och lugna ridturer. Men sånt gillar vi oxå.  Tack och lov så är det inte nollan så snön packar sig inte i hovarna än. Det kommer väl det med.

Nu ska jag börja fundera på lite krönika som jag ska skriva tills om ett par veckor.
Puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0