Torsdag 20 augusti 2009

Lite förändring.

Gjorde mig en liten ny header såhär på morgonkvisten!  Skall bara försöka ordna så att den kommer i mitten, men just nu orkar jag inte.

Ska straxt ta och åka till stallet för att släppa ut hästapollarna, sedan vid halv 10 bär det av till jobbet. Det är skönt att det är torsdag idag, det har varit en ganska jobbig vecka. Kanske inte så mycket att göra egentligen men för det första har jag haft sirap i hjärnan och sen har allt kommit på en gång. Jag hoppas på att nästa vecka blir bättre!

Och hallå! På lördag är det COLDPLAY! Tar bussen mot Stockholm fredag direkt efter jobbet. Det ska bli great. :)


Tror hästarna vill ut nu!
Puss&Kram hela da'n


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt och så fick jag vara med :D

2009-08-20 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0