Söndag 16 augusti 2009

Vad i helvete?

Är aningens förbannad. Det börjar med att jag inte kan komma in på min msn. Lösenordet stämmer inte. Nehe, krångla kan det väl göra ibland tänker jag och byter lösen lite enkelt. Ska gå in på facebook. Lösen fungerar inte där heller! Va fan... Aningarna om att det kanske var någon som bytt mitt lösen på msn stämmer nog, nån har ju för f-n bytt på facebook med. Får byta lösen där med då. Ska tillsist kolla bilddagboken en snabbis och då stämmer inte lösenordet där heller. Va i hela friden? VEM är så dum? Fy fan vad jag är irriterad nu.
Tack o lov hade inte bloggens lösen ändrats, men åh!!! arg,arg,arg!

Kommentarer
Postat av: tess

vissa människor alltså-- man kan faktiskt skapa egna konton men vissa har nog inte fattat det

2009-08-16 @ 11:06:41
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: Linda

haha vem kan dina lösen då så dom kan gå in och ändra?

2009-08-16 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0