Måndag 3 augusti 2009

Hej & hå!

Vad tiden går fort... Jättelängesen jag skrev men jag har som vanligt tappat motivationen lite grann :) Ska ändå försöka att göra ett mycket intressant (läs meningslöst) inlägg för er.

Det som händer om dagarna nu för tiden är att jag jobbar från 10-17 för att efter det åka till stallet. Det går riktigt bra på jobbet och jag trivs himla bra. Jag har fotat mitt första "riktiga" bröllop vilket gick bra och förhoppningsvis blir det fler sådana med tiden. Det var riktigt roligt. Annars redigerar jag mest bilder dagen lång & tar några ID-foton då och då.
I stallet flyter allting på bra. Strass är igång igen efter sin lilla sommarsemester hon hade när jag var i Falsterbo. Oturligt nog tappade hon en framsko i fredags så helgen har varit lugn för hennes del. Jag hoppas på att hovis hör av sig idag! Vi jobbar på att få bort sommarmagen men så länge hon går kvar på betet så får jag nog leva med den ;) tacksamt nog blir den inte större längre iallafall. Vi satsar på att vara fit till Skogslotten den 5 september, då hoppar vi 90 och 1m om vi följer planen.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och slöa litegrann. Har sovit hos Emil och han börjar jobba kl 6 så jag åkte ifrån honom samtidigt med honom i morse. Känns dumt att sitta och glo fram tills halv 9, då jag behöver göra i ordning mig. Men vi får väl se. Kanske tar en liten morgonpromenad iställlet. ;)
Vi får se...
Ha det bra. Vem vet... det kanske dröjer länge tills jag skriver igen.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

hahah ja eller hur och en som pratar engelska också ännu värre! :P

2009-08-03 @ 12:34:45
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0