Torsdag

Va i... regn?

Alltså, va fan ska regn vara bra för? Jag hatar regn och får jämt dåligt samvete när det regnar, för alla, typ som att det är mitt fel att det regnar. Sån är jag.
Ska straxt åka till Avantia och köpa tjocka BoT paddar åt Skutt. Efter det blir det självfallet stallet. Men det är så tråkigt att vara där när det regnar. Allt är blött, hästarna är blöta, täckena är blöta, allt blir blött! och idag skulle jag dessutom döda för att ha ett ridhus. Då kunde man ridit ordentligt ändå, utan att behöva bry sig om regnet. Men hur kul är det, på en skala 1- 10, att sätta sig på ridbanan i ösregn och rida? Inte alls! Jag är redan irriterad på regnet. uuuuuuusch!

Blir väl något mer inlägg idag kanske. Men nu ska jag sätta mig och sura i soffan!


Ha en bra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0