Tisdag

Regning dag

Men jag känner att det gör inget... bara det är sol imorgon igen. Nu när det är såhär varmt och soligt ofta så kan en dags regn vara helt okej. Men det får inte regna när jag ska rida i em. Då ogillar jag regn igen.
Imorgon är det hoppträning med Pluttan igen och jag läääängtar :) Började längta redan förra onsdagen när hoppningen då var klar. Nu när vi verkligen kommit igång och allt går så himla bra vill jag bara träna, träna, träna :) Jag satsar på lokal debut för oss på NFK den 31 maj. Innan det blir det träningstävlingen på Smedby den 24. Hoppas hon sköter sig. Det ska bli riktigt roligt, även om jag visst blivit lite feg när jag inte hoppat på ett tag. Men det går snart över igen, med lite hoppning regelbundet så ska det inte vara några problem.

Lilla Skutt är det tyvärr lite sämre med :( Väntar på en lösning just nu bara.

Snart väntar skolan. Graf, svenska och Psykologi B idag. Hoppas det är god mat oxå, hihi.
Ta hand om er tills nästa gång.
Puss&Kram


Bild från förra träningen. På onsdag blir det en ny bildskörd samt ev lite filmer

Kommentarer
Postat av: cissi

om du är feg vad är jag då?! får man kika på bilderna föresten?

2009-04-28 @ 09:09:17
URL: http://www.hagensbonnie.se
Postat av: Lisa

Hon är fin din nya :) ska bli kul o se lite filmer oxå!

2009-04-29 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0