Tisdag

Strass var helt jävla underbar igår.

Åh, igår när jag kom in från ridpasset var jag överlycklig. Allt bara funkade. Allt som gått trögt den senaste tiden och allt vi haft lite problem med, bara släppte. Jag kunde göra vad som helst. Allt funkade perfekt. Hon bar sig själv till 110% och jag bara satt och log. Det är så himla skönt när det blir så, man märker att det man kämpat för äntligen visat resultat och att jag kanske inte är helt värdelös på att rida iallafall. Tanken har slagit mig ett antal gånger. Men igår kändes det toppen. Bara sååååå underbart. Hon är en stjärna!



En bild från ett annat ridpass. Synd att jag inte hade en fotograf med mig igår


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin bild,ser så härligt ut att rida.. MÅSTE ta mig i kragen å komma förbi stallet någon dag!



STORA BAMSEKRAMEN

2009-04-22 @ 08:29:39
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Vilja

Goodmorgon! hoppas du får en skön Onsdag :)

2009-04-22 @ 08:34:55
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0