Tisdag 2

Väntar och väntar och väntar

Sitter och väntar på att veterinären ska ringa. Åh jag hatar och vänta. Jag har väntat sedan... kl 8? Yääy! Börjar bli lite uttråkad nu. Får ta och åka ut ttill stallet igen då till min sjukling till häst samt ge den andra lite kärlek med :) Imorgon kommer kiropraktorn till henne igen. Planerar att hoppa lite grann på fredag ev. Eller det blir nog så och om resten av planen fungerar så åker vi till Micke Pettersson på onsdag nästa vecka, :) Så nu ska det tränas! Smedby skulle ha träningstävling den 24 maj och Strass ska väl få visa sina tävlingsnerver då. Hur nu det går ;D Sedan blir det NFK o lite sånt i sommar. Men först ska vi se att hon fungerar på tävling, man kan ju inte så nog veta med den där damen och eftersom att hon aldrig varit ute så kan det ju bli mycket spännande att se. haha.

Magen kurrar så ska väl se om det finns lite mat att fixa, sedan får jag väl bege mig ut till stallet igen :)

Puuus



(har kommit på att en blogg utan bilder är en tråkig blogg, så här kommer en bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0