Tisdag

Back to school.

Då vare dags... skolan igen. Jag klagar inte direkt, det är okej. Det är bara typ två månader kvar till studenten. Det är okej. Eller rättare sagt heeeelt jäääävla gaaalet niiiice! Kan knappt vänta. Håller nu på att leta studentklänning för fullt men jag hittar ingen :( Har iof inte varit på stan än, men jag vill inte ha en som alla andra har heller. Kanske gör en fuling och åker till Linköping för och se om jag hittar något. :) Jag börjar bli lite nervös att det inte ska finnas några klänningar kvar till mig, snart. Scary. Men det löser sig nog, på ett eller annat sätt.

Efter skolan idag blir det förstås stallet. Idag ska jag även ringa veterinären igen, ang Skutt. Det var så vi bestämde, så att vi kan komma överrens om en tid för undersökning av det lilla benet. Han är iallafall märkbart bättre i det så man kan ju hoppas att det inte var så jätteallvarligt. Strass ska få sig en lugnare tur i skogen idag, imorgon blir det på banan igen :)

Nu börjar magen verkligen skrika så det är väl bäst att jag går ner och äter frukost innan jag avlider.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0