Söndag

Helgen tog slut.

Idag har jag varit på tävling i Söderköping med Linda och Ettan, som verkligen skötte sig över förväntan. Alla var i chock tillstånd ett tag, tummen upp för det!
Blev väldigt hoppsugen o tävlingsugen framförallt, nu när jag var där. Om Strass inte hade ståtti 2 veckor pga skada så hade vi med varit där och hoppat. Fast jag tror hon hade dött, för mycket att titta på runtomkring helt enkelt :)
Strass fick iallafall rida ut i skogen idag med lite fusk-hjälp för att jag inte orkade bråka. Hon har stora bekymmer med allt som är i skogen, stenar, fåglar, löv, fläckar på marken, stockar och sånt som inte finns. Förutom det var hon himla duktig och framåt!
Skutt fick massa pyssel och mys som vanligt. Jag har gjort en liten egen fålla åt honom där det finns gräs som han kan stå i när jag är i stallet. Det har fått honom lite gladare, tack och lov. Imorgon ska jag ringa till hästkliniken igen, för att stämma av och tänker stå på mig nu så att vi får komma och kolla upp dedär benet. Trött på att gå i ovisshet!


Världens sötaste Skutt som gör allt för lite godis




Nu ska jag bege mig ut till stallet igen för att täcka mina hästar, linda lite ben och sen fodra!
Puss och Kram hela da'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0