Onsdag

Svenska nationellt prov.

Då var man klar för att om en halvtimma åka till skolan. Idag är det Svenska nationella, Skriftligt som gäller, inget jag är nervös över. Det går nog super! Man har ju gjort det förr så att säga :P

Uuuunderbart väder ute i dag dessutom. Tror vi får sitta och göra prov till och med kl 2 eller ngt sånt, sen blir det stallet. Absolut att jag ska ta med mig kameran idag :) var längesen jag tog några bilder :) Men våren kommer, inga mer bakslag med snö nu hoppas jag, då blir jag fan sur.
Ne nu ska jag åka till ICA och köpa mig en mjöklchokladkaka till nationella som jag kan suga lite på! Det ska bli gott! Så blir det kanske en macka ifrån cafeet o möjligtvis att jag lyxar till det med en läsk. Hihi!

Ta hand om er idag
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0