Onsdag

Ingen kiropraktor

Ne, hon skrev ett mess till mig i morse vid halv 7 och sa att hennes barn fått magsjuka så hon kunde inte komma. Häpp! Det var ju skit. Men hon kommer nästa vecka istället... och då hoppas jag att ungjäklarna är friska! :p
Så iaf när jag läst det så somnade jag om, då var det ingen mening med att gå upp. Stängde av väckarklockan och sov nog till framemot halv 10- 10. Det var riktigt skönt. Inte ens när jag vaknade vid 10 ville jag upp, men insåg att det var nog bäst ändå. Inte kan man sova bort hela dagen ju. Visserligen gjorde jag inget vettigt fören vid ett då jag åkte till stallet.
Pysslade med mina kära hästar och red Strass. Hon såg spöken öööööverallt idag så jag fick rida lite med tummen i ögat. Men hon skötte sig bra sen :)  Hade kvällsfodrigen i stallet så har pysslat med det mesta där idag. Tänka sig att man får tiden att gå rätt så fort ändå. Var hemma runt halv 9.

Nu är det dags att lägga sig, börjar bli mucho trött . Världens godaste kakor har mamma köpt med så om jag lägger mig och sover kan jag inte äta fler, hähä.
God natt på er, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0