Måndag

Aldrig mer påsklov.

Sista dagen på påsklovet. Aldrig mera påsklov. Aldrig.
Stallet idag, förstås. Helene kom och red Strass lite och hon var duktig. Sen red jag och då var hon oxå duktig. Hon kan om hon vill. Hon måste bara förstå det med :) .
Nu börjar jag tycka riktigt synd om Skutt. Han börjar bli less på att stå i sin jäkla fålla. Inget glad längre. Jag hatar verkligen att se honom så! Måste komma på något som han kan göra där eller i boxen. Buh, jag vill inte ha en skadad ledsen häst :(  Ska åka ut till stallet vid 6 halv 7 igen och mysa lite med dem. Bosta igen och sen fodra.


 ledsen Skutt i sin fålla



Antar att det kan va idé att gå och lägga sig något tidigare idag så man orkar upp imorgon.
Skriver kanske sen igen!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0