Långfredag

Hoppning med häst

idag fick Strass hoppa lite grann. Första gången sedan skadan så vi tog det ju ganska lugnt och det var ju absolut godkänt. Hon tyckte att det var superroligt! :) Vi var väl minst sagt lite ringrostiga båda två och man ser på bilderna hur "hemskt" det ser ut. Så nu vet jag om det och så är det bara att tänka på det nästa gång. Skänkelläget som en gång faktiskt var riktgt bra är som bortblåst, så nu får jag väl ta och börja om med mina snygga "livremmar" igen.

Strassan sköter ju själva hoppningen riktigt bra själs så jag måste bara lära mig att inte lägga min i så förbaskat mycket, för då skulle polla hoppa typ 1000 gånger bättre. Så ska pränta in det i skallen nu. Ordentligt!
Fotade lite såklart men ha lite överseende med vad jag skrivit ovan. I mina ögon är hon iallafall världens finaste, med eller utan tjockis på ryggen ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0