Tisdag morgon

Blev inget fixande med bloggen igår, för Emil kom och sov hos mig. Det var bättre :) Ikväll ska jag iallafall försöka fixa den. Den är så tråkig!!!
Besiktning av Strass idag och börjar bli ett nervrak just nu. Vill och hoppas att hon går igenom. Annars ger jag upp med att leta häst! Så vid 2 idag så kan ju alla vara snälla att hålla en varsin tumme för mig.

Om 20 min ska jag dra mig till skolan, börjar halv 10, bussen går 10 över. Ni anar inte hur jävla sjukt mycket jag längtar tills att jag får dedär jävla körkortet alltså. Mmmh, vill ha det nu för jag vill inte åka buss längre, det är jobbigt. Bussen är jämt sen numer! Usch. Nää, körkort ska det vara och det är lite mindre än en månad kvar tills jag ska göra proven. Egentligen skulle jag ha skrivit upp igår men så blev det massa strul med min uppkörning o allt va de nu var så det blev inget... Men men, jag behöver inte vänta jättelänge även om det känns som att det vore en hel evighet.

Nä, fy vad jag babblar... Ska nu gå och fixa det sista så jag kan ge mig av till skolan som endast består av 2 lektioner idag, hihi!

Puss&Kram


Här har ni Strass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0