Skolan

Sitter nu i skolan och har ingen lektion längre, men bussen till stallet går inte fören om en halvtimma så det känns lite onödigt att gå ut och ställa sig redan. Idag är det galoppträning för Skutt igen som gäller. Varannan dag ska det vara! Det har gått ganska bra hittils och han har fått en grym hals av det, mer än vad han haft innan. :) Det är kul att man ser att det ger något. Även fast det inte var det vesäntliga med galoppträningen... Hoppas att det ger något för inflamationerna med, som det är meningen att det ska. Återbesök på onsdag nästa vecka.

Imorgon är det besiktning av Strass. Väääääldigt nervös börjar jag bli. Har inte tillåtit mig själv att vara det, tänka på det eller längta för att jag vill inte bli besviken denna gång igen. Har blivit det allför många gånger med alla hästar jag tittat på och velat ha. Men nu kan jag inte låta bli att få lite fjärilar i magen och längta efter att hon ska komma hem till mig. Fatta att om hon går igenom imorgon så kommer hon säkert komma redan i helgen. Det känns helt sjukt overkligt. Inatt drömde jag om henne. Drömde att vi var på tävling, men att hon på framridningen var lite kossig och ville inte gå fram (undra vad jag fått det ifrån :P ) men sen väl inne på banan hoppade hon klockrent. Det var en bra dröm. :) Uppdaterar inmorgon om hon går igenom eller inte . Men håll tummen åt mig, för då skulle jag bli glad! Vääääldigt glad alltså. Grymt häftigt otroligt sinnesjukt glad.

Ikväll ska jag lägga lite tid och energi på att göra om bloggen,  tror jag :) Gjorde det igår men sen blev det bara blaha så jag gav upp, haha!


Nä, nu ska jag kila till busselibussen för att åka till min sötnos häst. :)
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin Valkola

Jag håller tummarna ! Det SKA gå bra denna gång :D strass o Paljett, man HÖR ju att detta kommer gå bra :D

2008-09-29 @ 15:21:25
URL: http://malinva.blogg.se/
Postat av: sara

Smsa om du behöver hjälp med designandet,,, koder o allt vad det kan vara :)

2008-09-29 @ 16:21:26
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0