Ointressant

Ett väldigt ointressant inlägg. Är i skolan och har Projekt och Företagande = gör inte så mkt alltså. Just skrivit ut om AB, HB och enskild firma. Mycket simpelt med andra ord, det tog nästan 2 minuter faktiskt...

Ikväll blir det party :D Vi ska fira min 18års dag! Först hemma hos mig, sen ner till Otten o Hugos (tror jag) ! Hoppas att jag kommer in bara då mitt pass är utgånget :o Mycket folk lär det bli dessutom, det är ju löning! Men jag hoppas på en mkt bra kväll! :)

Galoppträningen med Skutt går f.ö bra, han blir nästan inte trött längre, o inte jag heller! Första gångerna hade jag GRYM träningsvärk i vaderna, men inte nu längre. Om två veckor är det återbesök då jag hoppas på att han är bra då. Nästa vecka är det ju dessutom besiktning av Strass. Hoppas nu! För annars ger jag upp på RIKTIGT! 

Nä, göra lite kanske. :)
Ha det bra!
Puss&Kram Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0