Obeskrivlig lycka

Jag är lycklig, utan att egentligen inte kunna sätta fingret på riktigt varför. En lycka som jag inte på länge har känt.
Idag var det roligt att åka till stallet igen, det kändes som om jag hade något att se fram emot. Jag borstade på Skutt i 40 min, kunde bara stå och titta på honom och le med hela ansiktet. Tänk om vi får göra det vi är allra bäst på igen, det som vi tycker är roligast. Lyckan är obeskrivlig.

Det gick bra hos vet igår. Han blev behandlad i båda bak knäna och ena framknäet, med all rätt sa vet. Han är ju inte så ung. Hon sa att det absolut inte var något som helst problem och hoppa med honm igen. Hon blev förvånad när vi sa det. Om tre veckor är det återbesök.

Snälla den som bestämmer här i världen, låt det bli bra med Skutt och gör så vi får hoppa ihop igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0