18 september

Min födelsedag var bra :) Fick massa fina presenter (bl.a ett objektiv till kameran, KL tröja + handskar, lite kläder, en ring i vitt och rött guld med äkta diamant <3 m.m.) och jättegod mat + tårta. :) dagen var väldigt bra helt enkelt!

Idag, 18 september så är det COLDPLAY! Det känns helt jävla otroligt. Jag ska om 1 timma ca sätta mig på bussen mot Stockholm och Globen. Det är ofattbart. Känns som om det inte alls var längesen vi bokade biljetter, fast att det var ett halvår sedan! Inbatt efter konserten i Globen bär det av med tåg till Oslo för ännu en konsert. Det ska bli så jävla roligt! Jag ska få se Coldplay ännu en gång ,helt sjukt! Lyckan går inte att beskriva.

Nu ska jag packa det sista. Ha det bäst.
Puss& Kram, Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0