Torsdag

Precis hemkommen ifrån stallet. Hade utsläppet så att jag åkte med mamma när hon åkte till jobbet vid 7 i morse. Satt och tittade på Skutt när han åt frukost, han tyckte nog att jag var lite irriterande ett tag, men bara han fick äpplen blev han glad :D  Gjorde klart stallet och tog hand om Skutt, borstade mm så nu behöver jag egentligen inte åka dit i EM, men det gör jag nog ändå... efter att jag har varit på banken med mammi. Annars måste ju Skutt stå i sin box och inte ha något att göra enda ifrån halv 5 - halv 9 då det är matdags igen. Så lite pyssel till får han säkert idag!

Cyklade hem ifrån stallet med, det tycker jag var duktigt av mig. Det tog ca 15 min så det var bra! Nu ska jag gå in i duschen, börjar skolan halv 1 med endast en lektion= Religion. Skit tråkigt, för jag är inte ett DUGG intresserad av sånt... men men "det ingår i skolverkets planer" eller vad nu alla lärare säger. Det är ju bara att stå ut, om 3 veckor är det lov, sen är det inte långt kvar till jul... och efter det kommre jag inte att ha religion mera, för ons-tors-fre kommer jag att ha APU hela våren i stort sett. :D Det kommer bli bra.

Måste bara tillägga att det igår faktiskt var 84 läsare på min blogg, det tar sig ;) Men lite lite kommentarer. ;P Jag skriver väl iof inget intressant. Men vad ska man skriva om lixom, men än det jag skriver om?

Puss&Kram hela da'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0