Torsdag fm

Det är roligt att vakna runt 7 varje morgon när man har lov UTAN att kunna somna om...! Idag vaknade jag kvart över 7, pigg som satan, låg dock jvar i sängen till 8 för jag tyckte att det kändes onödigt att gå upp. Insläpp i stallet idag, Strass ska vila och Skutt ska gå på banan. Veterinären kommer och ska vaccinera Strass idag dessutom. Vet inte när än, men jag hoppas att det inte blir så tidigt för jag skulle behöva plugga lite idag med.

Igår var jag och fikade på Världens bar med Emelie och Elin ifrån min förra klass. Väldigt kul var det, jätte trevligt och mysigt. Rolig att träffas igen tycker jag. Det händer ju inte allt för ofta att man gör sådan nu för tiden. Man pratar om det när man stöter på varandra, men det blir aldrig lixom av. Men så igår. Ja... det var så kul :)

Lovet snart slut, endast 4 dagar sen måste man till skolan igen. Det går så fort!!!

Puss&Kram hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0