Tisdag

Det är inget roligt att vakna till ljudet av spöregn och sedan inse att hela dagen kommer att se ut på det viset. Regn, jag HATAR regn. Det har regnat konstant sedan jag vaknade vid halv 8. Otroligt! Käns inge roligt att åka till stallet och rida i regn, sen stackars hästarna med att få vara ute i spöregnet. Visst dem har ju täcken men det är ändå inget skönt med regn. Regn är ett ont ting.

F.ö på mitt lov ska jag inte göra något speciellt, imorgon ska jag gå och fika med ett par gamla klasskompisar på världens bar, det enda inplanerade för mig.  Trodde att jag skulle jobbat med, fast så blev det visst inte, synd för lite extra pengar är alltid bra. På söndag ska vi åka till Sharpman och prova ut sadel till Strass. Sedan är veckan slut och skolan börjar igen. Bara 5 veckor kvar till jullov då. Sedan en låååång vårtermin, sen STUDENTEN!!! :)

Nä, nu ska jag äta frukost.
Puss och Kram hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0